.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جام جهاني کشتي درآب نمك
بد بياري‌هاي فدراسيون طالقاني تمامي ندارد و از در و ديوار مشكلات بر تيم كاريش مي‌بارد. گرجستان هم از مسابقات جام جهاني انصراف داد تا پروژه نفي جام جهاني از سوي بزرگان کشتي عملي شود. بعد از بلغارستان و آمريكا اين‌بار گرجستان هم خود را از مسابقات كنار كشيد تا جام جهاني در نازل‌ترين سطحش برگزار شود. به نظر مي‌رسد مازندران ...


علي عالي کردکلايي

بدبياري‌هاي فدراسيون طالقاني تمامي ندارد و از در و ديوار مشكلات بر تيم كاريش مي‌بارد. گرجستان هم از مسابقات جام جهاني انصراف داد تا پروژه نفي جام جهاني از سوي بزرگان عملي شود. بعد از بلغارستان و آمريكا اين‌بار گرجستان هم خود را از مسابقات كنار كشيد تا جام جهاني در نازل‌ترين سطحش برگزار شود. به نظر مي‌رسد مازندران هم بدشانس است كه ابهت اين مسابقات زير سؤال رفت و معلوم نيست روسيه، تركيه، اوكراين و كوبا با تيم‌هاي دسته چندشان حاضر شوند تا جامي كه از ابتدا هم ارزش زيادي نداشت از مسابقات بين‌المللي تختي هم كم‌ارزش‌تر باشد.
ملي‌پوشان كشتي در جويبار تمرينات فشرده‌اي‌ را پشت سر مي‌گذارند و برنامه‌ريزي‌ها هم طبق جداول پيش مي‌رود، عليرضا حيدري به سختي تمرين مي‌كند، مراد محمدي از بوداپست هم آماده ترست، رضا يزداني و محمدباقر عالي با انگيزه‌اند و ديگران هم به اوج آمادگي رسيده‌اند و همه خود را محق حضور در تيم جام‌جهاني مي‌دانند؛ بنابراين عجيب نيست كه طالقاني از حضور دو تيم ايران در مسابقات بگويد تا نظم جدول مسابقات بهم نخورد و مسابقات به صورت دوره‌اي برگزار نگردد چرا كه طبق قانون فيلا مسابقات جام جهاني تيم به تيم بايد در دو گروه 3 تيمي برگزار شود.
اهالي كشتي و مردم مازندران با پايين خواندن سطح بازيها، مسابقات ليگ را بسيار پر هيجان‌تر و حضور ستاره‌ها را در تيم باشگاهي بسيار مفيد‌تر و تماشاگر پسند‌تر مي‌دانند و معتقدند اعلام قيمت بليط پنج‌هزار توماني براي اين مسابقات مبلغي گزاف است و فقط بايد به اين فكر كرد كه تماشاگران را به مسابقات كشاند.
به نظر مي‌رسد در اين ميان فقط سالن سيد رسول حسيني بيشترين نصيب را برده است و دستي بر سالن سيماني و سرد اين سالن كشيده شده است و با نوسازي آن سالني نمونه را در سطح مازندران براي علاقمندان ورزش ورزشكاران بوجود آورده است.

 

 

 

 

 

نظرات:

دوست عزيز مازندراني سلام ضمن تشکر از مطلب نوشته شده در اين شرائط که همه استان نيازمند همت والاي همه عاشقان به رشد استانند و با توجه به اينکه ميزباني جام جهاني کشتي به سختي به مازندران داده شد وبسياري درصدد تخريب استانند شايسته بود حضرتعالي با توجه به عشق و علاقه وافر مديريت سايت به استان و تحول آن کمي ملايم تر و واقعبيننانه تر تامل مي کردي و با شناخت و اطلاعات و مطالعات کامل مي نوشتي با عرض پوزش بايد گفت : 1- شايسته است نظرات کارشناسي شده از زبان اهل فن ومتخصين در ورزش و کشتي وبا شناخت از نفرات اعزامي تيم ها دراين مسابقات ارائه شود وتخريب زحمات انجام شده متوليان مهد کشتي جهان, اين مازندراني هاي هميشه سرافراز برازنده سايت خبري شما نيست - احساسي نوشتن و احساسي نظر دادن پيرامون ميزباني شايسته مازندران عزيز و شما که تعالي استانتان را شعار خود مي دانيد اين قبيل نوشتار غير کارشناسي اصلا منطقي نيست 2-اين جام براي معرفي شهر ساري در جهان کشتي و ماندگار شدن نام ساري وارزيابي همت مسئولان در برگزاري يک مسابقه جهاني بسيار با ارزش است و من متاسفم که چرا با نظرات ابتدايي و غير فني و حرفه اي خود به تخريب مي پردازيد حال آنکه اين قبيل مسابقات آبروي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است 3- وقتي ناشيانه ميگوييد حيدري به سختي تمرين مي کند و تيم فشرده کار مي کند نشاندهنده اهميت مسابقات و شناخت نفرات تيم هاي اعزامي است و خود نشاندهنده اهميت مسابقات است 4- از همان روز اول قرار نبود تيم آمريکا به ايران بيايد و درمسابقات شرکت کنند اعلام شرکت تيم آمريکا زائيده ذهن و نوشتار چند خبرنگارنما به مانند شماست که به تحريک و ايجاد حساسيت مسابقات وبعد تخريب آن با اعلام عدم حضور تيم آمريکا ÷رداختند 5-هرگز دست اندرکاران مسابقات تلاشي ندارند که با افزايش بليط ويا... تماشاگران را به زور به مسابقات بياورند هم اکنون نيز با يک نظم خاص با توجه به مشتاقان اين ورزش ملي وکهن ودوستداران مازندراني وبا توجه به تعداد صندلي هاي سالن به نام تک تک علاقمندان وبا چاپ بلط به نام هيچ مشکلي در جذب تماشاگر نيست و براي بيش از 5 هزار نفر داوطلب ديگر نيز مشتاق وجود دارند که بدليل نبود جا عزيزان غيرتمند مازني ترجيح مي دهند بصورت مستقيم از تلويزيون مسابقات را تماشا کنند 6=پيشنهاد ميگردد مديريت محترم و خوش ذوق سايت براي کليه ورزش نويس هاي خود يک دوره خبرنويسي ورزشي را برگزار کند ...


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.